7 תשובות
מצטערת לבשר לך שיש בנות שזה מאוד כואב להן ואין לך שום זכות להחליט למי כואב ולמי לא . לי כואב מאוד במחזור , זה טבעי ואין לי אנדומטריוזיס . וזה מאוד תקין לשאלתך אז לא אני לא אשלים עם ה"עובדה" בגלל שזאת לא עובדה זאת הדעה שלך בלבד ואני לא מסכימה איתה.
שואל השאלה:
לא אמרתי שלכל התאבל בדרך כלל כואב מאוד זה אנדומטריוזיס או מחלה אחרת שקשורה למחזור דיברתי פה עם כמה בנות שתיארו בדיוק את התסמינים של זה ברגע שאמרתי שיש להן ככל הנראה בעיה הן סירבולשמוע וחסמו אותי
לא אמרתי שלכל התאבל בדרך כלל כואב מאוד זה אנדומטריוזיס או מחלה אחרת שקשורה למחזור דיברתי פה עם כמה בנות שתיארו בדיוק את התסמינים של זה ברגע שאמרתי שיש להן ככל הנראה בעיה הן סירבולשמוע וחסמו אותי
אנונימית
^^ זה כבר שונה אם זה לא סתם כואב וזה באמת תסמינים לא של מחזור אז בסדר אולי באמת יש בעיה , ואם הן סירבו לשמוע זה נטו בעיה שלהן
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי את ישר מהרת לשפוט זה עובדה מחזור לא אמור לכאוב יותר מידי אם כואב מאוד ככל הנראה צריך לבדוק זה אחת מתוך עשר את מבינה שבכיתה יש לפחות שלוש שחולות בזה ?
זה מה שאמרתי את ישר מהרת לשפוט זה עובדה מחזור לא אמור לכאוב יותר מידי אם כואב מאוד ככל הנראה צריך לבדוק זה אחת מתוך עשר את מבינה שבכיתה יש לפחות שלוש שחולות בזה ?
אנונימית
^^ חחח סורי פשוט חשבתי בהתחלה שאת אחד מהבנים האלו שאומרים מחזור זה לא כואב וכל זה
שואל השאלה:
להפך אני חושבת שאם הוא כואב אין סיבה לסבול אלה למצוא למה הוא כואב ולטפל בזה בדרך כלל אנדומטריוזיס מאובחן באיחור של 10 שנים אצלי האיחור היה של שלוש הכאבים התחילו עוד לפני המחזור ותמיד צחקו שאני מפונקת
להפך אני חושבת שאם הוא כואב אין סיבה לסבול אלה למצוא למה הוא כואב ולטפל בזה בדרך כלל אנדומטריוזיס מאובחן באיחור של 10 שנים אצלי האיחור היה של שלוש הכאבים התחילו עוד לפני המחזור ותמיד צחקו שאני מפונקת
אנונימית
^^ אויי :(( לי זה כואב רק ביומיים הראשונים של המחזור
באותו הנושא: