5 תשובות
בצהריים כולם מחוברים אז עדיף צהריים
נראה לי עדיף מחר
שואל השאלה:
הקטע שאני הולכת לישון רק בחמש בבוקר ואני קמה בחמש אחרהצ
הקטע שאני הולכת לישון רק בחמש בבוקר ואני קמה בחמש אחרהצ
אנונימית
גם חמש אחהצ זה בסדר
מוצאי שבת יש הכי הרבה.
וגם 5 בערב זה מעולה
וגם 5 בערב זה מעולה
באותו הנושא: