14 תשובות
האמת שלא
Apf
הייתי בטוח שאני היחיד
אממ בטחח :|
יש מישהו שלא?!?!
מה? לא
אני שמה חיתול לתינוק זה כן
רק בלילה
בשביל שאלות כאלה אני פה
לא :( לכל החברות שלי יש כאלו של קלווין קליין וגוצ'י ואני היחידה בלי , החיים שלי כל כך נוראיים :(((
שואל השאלה:
חחח^
פמפרס הכי טוב
אנונימית
כן, פמפרס 6
זה נורא מסקרן, לי היה חיתול עד גיל מאוחר ועד היום יש לי מחשבות על זה, את לובשת עדיין בלילה או גם ביום?
אני כן
אנונימי
אני בן15 ושם טיטול וזה נפלא
אנונימי