26 תשובות
יש יש שחור עם מסכה ולבו שחור שבא כשיש חושך ובסוף הסרטון הוא תוקף ומגיע למצלמה
פאקינג עברתי התקף לב
זה כמו fnaf
שואל השאלה:
חח מצטערת חשבתי שאם אני אודיע שזה מפחיד אז זה פחות ילחיץ
אבל תודה :)
אנונימית
חחח איך אני אוהבת סרטונים כאלה ופשוט בסוף איש מתקרב למצלמה
זה היה מצחיק משום מה
אמאלה זה התקף לב
אני ציפיתי לזה אבל זה הבהיל אותי אמאלה
לדעתי עשו קאט כל פעם שהוא כיבה תאור והדליק(?)
או מיי גאד
הלב
פאק פאק פאק פאק פאקק
עף לי הטלפוןן
שיואו חשבתי שאני מתה בהתחלה לא הבנתי על מה כולם מדברים חשבתי כבר לצאת מהסרטון איפפ הלב שלי לא פה יותר! לא והטלפון שלי כלכך עף וצרחתי..
לפי התגובות, אני מניח שזה jumpscare

יש לי תחשוה שאני היחיד שאפילו שהוא קרא את התגובות, עדיין לא נכנס לסרטון.
אומיפאקינגאד שבץ
קראתי פה את מה שכולם כתבו ואז נכנסתי לסרטון ועדיין קפץ לי הלב חח
אמאלהה איך נבהלתיי
רגע מהתקף לב
אני קוראת את התגובות ובא לי להכנס אבל אני מפחדת
פאק אימלה, זה פשוט שיש אדם שעומד כזה בחושך בשנייה משמכבים את האור ואז הוא קופץ על המסך וזה, קיצר מבהיל ממש
וואי אמא הלב שלי ירד לרגליים והטלפון שלי עוד שנייה נשבר וטפ
הרחקתי את הטלפון בכוונה ועדיין צרחתי

את לא נורמלית
הלב שלי על מאה בי פי אמ
אמאלה כולי כזה הא שטויות
פתאום קיבלתי התקף הלם טוטאלי
שתי שניות לאחר ההתקף אני נכנסת לעוד התקף
שניקרא התקף הצחוק אפילו עכשיו אני צוחקת
לעזעזל למה ראיתי את זה זה מפחיד רצח יש שם איזה מישהו שמופיע רק בחושך כשמכבים את האור ובסוף הסרטון הוא קופץ על המצלמה אימלה נבהלתי רצחחח ישר העפתי את הטלפון תזכירו לי לא לראות את זה שוב
חחח זה הרג אותי זה לא מפחיד זה מצחיק רואים שזה לא אמיתי שיהיה הגיוני קצת
אמאלהה באלי להרוג אותך איך נבהלתיי
- -
שואל השאלה:
חחח סורי
איזה חמודים אתם מצחיקים ממש
אנונימית
אהמ אני היחידה שלא נבהלה מזה? חחח לא קראתי מה היה כתוב פה :ס
רק אני ראיתי את התגובות ובסוף אל נכנסתי לפי התגובות?