4 תשובות
אמור להיות רשום על הבקבוק
ממליצה לנסות לקחת לפני הטסט ולראות איך זה משפיע.. אותי זה מרדים אז כדאי לבחון את התופעות של זה על הגוף
רסקיו זה מה זה שטויות
לא צריך להיות כזה קפדנים עם זה
זה אפילו לא תרופה
רסקיו זה בדרך כלל 3 טיפות 2
ולוקחים את הרסקיו פשוט בזמן הטסט זה לא ממש אמור להשפיע
זה נותן טיפת שלווה זה לא תרופה שיש לה זמן השפעה
לא צריך להיות כזה קפדנים עם זה
זה אפילו לא תרופה
רסקיו זה בדרך כלל 3 טיפות 2
ולוקחים את הרסקיו פשוט בזמן הטסט זה לא ממש אמור להשפיע
זה נותן טיפת שלווה זה לא תרופה שיש לה זמן השפעה
ורשום כאן
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: