4 תשובות
1. לא מומלץ לקחת לפני טסט ובמיוחד בנהיגות
2. לא שזה יגרום לעייפות, את לא תהיי מספיק ערנית לסכנות שבכביש וזה מה שיפסול אותך
2. לא שזה יגרום לעייפות, את לא תהיי מספיק ערנית לסכנות שבכביש וזה מה שיפסול אותך
היי, יש לי טיפים מעולים ללחץ בטסט ולפני ולטסט עצמו.
אני יישמתי את כל הטיפים האלה ועברתי טסט ראשון על ידני בזכות הטיפים האלה.
וגם עזרתי פה לעוד 3 אנדים וגם בעזרת הטיפים האלה הם עברו טסט.
אז אם את רוצה אז תשלחי לי הודעה בפרטי ואני ארשום לך.
אני יישמתי את כל הטיפים האלה ועברתי טסט ראשון על ידני בזכות הטיפים האלה.
וגם עזרתי פה לעוד 3 אנדים וגם בעזרת הטיפים האלה הם עברו טסט.
אז אם את רוצה אז תשלחי לי הודעה בפרטי ואני ארשום לך.
תקחי לפני שיעור ותראי אם זה עוזר או לא
אתרגש*
תנסי לקחת רסקיו לא ביום של הטסט ותראי איך זה משפיע עלייך. לפי זה תחליטי אם לקחת.
תנסי לקחת רסקיו לא ביום של הטסט ותראי איך זה משפיע עלייך. לפי זה תחליטי אם לקחת.
באותו הנושא: