4 תשובות
אולי דרך המחשב
לפי מה שאני הבנתי הם לא עושים אבל אני לא בטוחה
יש להם מועד אחר נראלי בספטמבר או שהם עושים בכיתה נפרדת
אנונימית
הייתה כתבה על זה שתלמידים שבבידוד עדיין הולכים לעשות בגרויות ע"פ הוראה של משרד החינוך.
לכו תבינו את משרד החינוך הזה, באמת