2 תשובות
לא נתנו פתרון לילדים שחולים ובידוד קראתי על זה אתמול... אני חושבת שאולי הם צריכים להיבחן בחופש או מרחוק...
בבית ספר שלי אין לזה פיתרון ולא נותנים לעשות בגרויות בבית מי שלא עשה יצטרך להשלים, בגלל זה הם עשו שכל שכבה לומדת בימים שונים שככה לא כולם ידפקו אם יתגלה חולה קורונה
אנונימית
באותו הנושא: