3 תשובות
תגשי כי בכל מקרה לוקחים את הציון הגבוה אז את לא מפסידה
כן לוקחים הכי גבוה
לדעתי שווה לנסות, בגלל שיש לך כבר ציון טוב יחסית את יכולה ללמוד טיפה לפני ולגשת למועד ב, ככה שאין כל כך מה להפסיד