3 תשובות
זה שיפור מצויין ואגב אני קיבלתי בבגרות 80 סתם לידע כללי
עדיף מועד ב אבל זה יפה זה שיפור משמעותי
מועד ב? לפאקינג 70? את רצינית איתי? אני מתפלל שאני אקבל לפחות 55 ועם אני מקבל 55 אין מצב שאני עושה מועד ב