4 תשובות
תבדקי אם יש לך חום
יש לך עוד תסמינים?
זה לא רק כאב בגרון.. גם אני לא בטוחה שכאב גרון זה תסמין
שואל השאלה:
אין לי חום רק כאב גרון וממש ממש לפעמים שיעולים
אנונימית
לא אבל שאף אחד לא ייצא מהבית ואם יש לך עוד תסמינים תבקשי בדיקת קורונה