12 תשובות
תעשי ניסוי... אומרים שהוא עוזר...
תקחי נשימה ותסגרי את האף. ל10+ שניות... אם לא תישתעלי באמצע אז הכל טוב..
תקחי נשימה ותסגרי את האף. ל10+ שניות... אם לא תישתעלי באמצע אז הכל טוב..
יש לך חום? את מתקשה לנשום? אם לא אז כנראה שלא, אבל תעשי בדיקה רק ליתר ביטחון.
שואל השאלה:
הצלחתי לא לנשום ולא השתעלתי
הצלחתי לא לנשום ולא השתעלתי
אנונימית
שואל השאלה:
חייב שיהיה חום בשביל שיהיה קורונה?
חייב שיהיה חום בשביל שיהיה קורונה?
אנונימית
זה חלק מהתסמינים
שואל השאלה:
אז אם אין לי חום זה אומר שאין לי קורונה?
אז אם אין לי חום זה אומר שאין לי קורונה?
אנונימית
כנראה שלא, אבל תלכי לבדיקה רק ליתר ביטחון.
יש לך חום?
יש לך חוסר אוויר? את משתעלת?
לעשות בדיקה
לכי להבדק ואפשר לעשות בדיקה בבית תעצרי את הנשימה לעשר שניות ואם קשנ לך לנשום אחכ ואת משתעל אז יש מצב שיש לך קורונה
אבל קחי נשימה עמוקה לפני
באותו הנושא: