4 תשובות
לפי מה שאני למדתי בקורס מדא לחצים/כאבים בחזה זה דבר רע ועדיף לבדוק את זה.
זה יכול להיות מכל מיני סיבות אז עדיף לבדוק פשוט אצל רופא
זה יכול להיות מכל מיני סיבות אז עדיף לבדוק פשוט אצל רופא
היי זה קרה לי לא ממזמן, לאחר התעמלות הרגשתי את זה ובעוד כמה מקרים שונים, לאחר שעה שנאנקתי מכאבים באיזור החזה הלכתי לרופא, הוא הסביר שזה כנראה מסוג של התאמצות , עברתי a.k.g והכל היה תקין, אני לא זוכרת מה בוודאות הוא אמר אבל לי נתנו ללכת למקום בו מחברים אותי לכל מיני חוטים כדי שיראו מה קורה ללב שלי ולחזה שלי בזמן מאמץ ולהבין מאיפה זה נובע.
אישית עוד לא הלכתי כי לא הרגשתי את זה הרבה זמן. אבל לדעתי כדי לך לפנות לרופא.
אישית עוד לא הלכתי כי לא הרגשתי את זה הרבה זמן. אבל לדעתי כדי לך לפנות לרופא.
לכי לבדיקה
מצטרפת לשאלה
באותו הנושא: