3 תשובות
אולי מכה יבשה או משהו אל תעשי קליקים בזמן הקרוב כדי שלא יהיה יותר מדיי נזק
את בטוחה שלא נקעת או שברת אותה?
לי שנה שעברה נכנס מספריים דרך האצבע ממש דימום וזה ועד עכשיו כואב לי לעשות בה קליקים. זה יקח זמן אבל עם הזמן זה יעבור ופחות יכאב.
אנונימית
באותו הנושא: