5 תשובות
לא בן, אבל זה די בסדר לדעתי
מעריך מאוד ומעלה
אם היא מתחילה איתי שיחה אני שלה
אני לא אחשוב שהיא חופרת
אבל אין לי שום הערכה למישהי כזאת, זה אמור להיות נורמלי לחלוטין שהיא מתחילה שיחות
מעריך ולא אחשוב שהיא חופרת