11 תשובות
ממש מעריך את זה אני גרוע בלפתח שיחות.
תכתבי לו מה יש לך להפסיד לא דיברתם כבר כמה ימים
תכתבי לו מה יש לך להפסיד לא דיברתם כבר כמה ימים
שואל השאלה:
הקטע הוא שפעם קודמת שהתחלתי שיחה שאלתי אותו מה קורה והוא ענה רק בסדר בלי מה איתי והוא שלח הודעה רק אחרי יומיים;(
הקטע הוא שפעם קודמת שהתחלתי שיחה שאלתי אותו מה קורה והוא ענה רק בסדר בלי מה איתי והוא שלח הודעה רק אחרי יומיים;(
אנונימית
אז הוא סתם מבאס עזבי אותו אולי הוא לא רוצה לדבר
שואל השאלה:
אוף הוא לא החלטי:(
אוף הוא לא החלטי:(
אנונימית
אחותי , כל כך מבינה אותך...
אל תכנסי לזה...
כתבת?! לא ענה או שענה יבש?!
שילך קיביני...
תעזבי אותו.
אל תכנסי לזה...
כתבת?! לא ענה או שענה יבש?!
שילך קיביני...
תעזבי אותו.
שואל השאלה:
אני כתבתי לו לפני כמה ימים ואז הוא התחיל שיחה אחרי יומיים אחרי שהוא ראה שסיננתי אותו (לא סיננתי בגלל אגו או משהו אלא בגלל שלא רציתי להציק כי זה היה ברור שהוא לא רוצה לדבר) ואז אחרי שהוא שלח הודעה הוא היה הכי חמוד בעולם אז אני לא מבינה אותו
אני כתבתי לו לפני כמה ימים ואז הוא התחיל שיחה אחרי יומיים אחרי שהוא ראה שסיננתי אותו (לא סיננתי בגלל אגו או משהו אלא בגלל שלא רציתי להציק כי זה היה ברור שהוא לא רוצה לדבר) ואז אחרי שהוא שלח הודעה הוא היה הכי חמוד בעולם אז אני לא מבינה אותו
אנונימית
אוחחח את לא מבינה כמה אני מבינה אותך חחח
זה קורה...
כן תדברי איתו אבל אל תצפי ואל תחכי לזה...
זה קורה...
כן תדברי איתו אבל אל תצפי ואל תחכי לזה...
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
אין על מה 3>
מעריך מאוד, אם זה חופר אני עונה יבש בכוונה ולא מספר לה כלום
אנונימי
תלוי כמה מדברים וגם תלוי הנושא