6 תשובות
לא ואין צורך להגיד גם למה
אממ תראי..
אם בחיים לא ראו אחד את השנייה, אז זה די מוזר..
אם נפגשו פעם-פעמיים או יותר, זה כבר יותר לגיטימי מבחינתי.

בלי קשר, זה לא משנה מה אני חושב כי בסוף הם אלו שקובעים אם הם זוג או לא.
אני אישית לא הייתי מוכנה להיות בזוגיות של מישהו מהאינטרנט לפני שפגשתי אותו. אם כבר נפגשתם, זה סיפור אחר
לא, זוגיות באינטרנט זה לא זוגיות את יכולה לאהוב את אותי האדם אולי וגם זה לא נקרא אהבה.. אבל זוגיות אי אפשר לעשות דרך הרשת החברתית תביני לבד למה
שואל השאלה:
אנשים אני לא שואלת על עצמי אני רק רציתי לדעת מה הטיעונים של אחרים לגבי זה
אנונימית
לא, כי הם לא מכירים אחד את השני באמת והם לא שוכבים (לדעתי בזוגיות של אנשים בוגרים, אני לא מדברת על ילדים, זה חיוני - כי אחרת אתם ידידים)