4 תשובות
זה זוועה אני הייתי מנתק קשר באותו רגע... גם אם אתם לא בקשר מחייב זה עדיין נקרא לשחק עם רגשות של אנשים וזה ממש לא בסדר
תלוי
אם סתם נגיד אני אדבר עם מישהי והיא תדבר עם עוד בנים אז סבבה
אבל אם אנחנו ממש בקטע והשיחה זורמת ושנינו נדלקנו אחד על השניה אז כן זה יוריד שהיא תדבר עם בנים אחרים כמו שהיא מדברת איתי
אם סתם נגיד אני אדבר עם מישהי והיא תדבר עם עוד בנים אז סבבה
אבל אם אנחנו ממש בקטע והשיחה זורמת ושנינו נדלקנו אחד על השניה אז כן זה יוריד שהיא תדבר עם בנים אחרים כמו שהיא מדברת איתי
אם זה לא זוגיות אז זה לא בגידה
מחכים ליום מיוחד בשבילה ונפרד ממנה
באותו הנושא: