5 תשובות
כן בסוף תיכון אם מתחילים בתיכון
אפשר גם לדחות גיוס, או לעשות עתודה
א. יש בתי ספר כמו מכון לב שעושים בהם תואר ראשון במדמ"ח
ב. אפשר לעשות דרך האוני"פ אבל תאמין לי לא שווה את בריאות הנפש שלך
ג. אפשר לעשות עתודה, אבל אפשר גם להתחיל להריץ קורסים דרך האוני"פ ואז לעשות אקדמיזציה. למרבה הצער לאוני"פ אין מבחר רחב במקצועות הנדסה כמו לטכניון.
ב. אפשר לעשות דרך האוני"פ אבל תאמין לי לא שווה את בריאות הנפש שלך
ג. אפשר לעשות עתודה, אבל אפשר גם להתחיל להריץ קורסים דרך האוני"פ ואז לעשות אקדמיזציה. למרבה הצער לאוני"פ אין מבחר רחב במקצועות הנדסה כמו לטכניון.
כן אפשר לעשות באונברסיטה הפתוחה
אני רוצה לעשות תואר ראשון בביולוגיה ואז זה אולי יעזור לי להתקבל ללימודי רפואה
אני רוצה לעשות תואר ראשון בביולוגיה ואז זה אולי יעזור לי להתקבל ללימודי רפואה
כן
באותו הנושא: