10 תשובות
בהתחלה זה מוזר אבל אחרי משהו כמו חצי שנה לדעתי זה סבבה
אנונימית
חחח לא למה מביך
למה מביך? אם את איתו ואת לא זמינה אז מתקשרים אליו
אני לא ההיתי מביאה להם את המספר שלו כשאני והא מתחילים לצאת ההיתי מחכה עם זה משהו כמו חצי שנה אולי קצת יותר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל נגיד אני הולכת אליו הביתה אז הם דואגים שיקרה משהו אז הם מבקשים את המספר
זה מביך?
אנונימית
אני לא חושבת שזה מביך אבל אני כן ההיתי מחכה עם זה כמה חודשים
אני אף פעם לא זמינה אז לאמא שלי יש את הטלפונים של כל החברים שלי ח
זה ממש סבבה, אצלנו חבר של אחותי וחברה של אח שלי בקבוצה של המשפחה גם.
בעיני מביך

אנונימית