5 תשובות
זה תפקיד של נאמן, לענות ולעזור לאנשים
אני עצמי עוזרת לכל מי שצריך
אבל צריך לזכור שזאת התנדבות, מה שאומר שאנחנו לא באמת חייבים כלום לאף אחד
אבל צריך לזכור שזאת התנדבות, מה שאומר שאנחנו לא באמת חייבים כלום לאף אחד
שואל השאלה:
^סתם שתדע שאני לא מתכוון אליך אישית,יש עוד הרבה נאמנים שעושים את זה
^סתם שתדע שאני לא מתכוון אליך אישית,יש עוד הרבה נאמנים שעושים את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אז למה יש נאמנים שלא עושים את זה,הם מסננים אותי עד היום
אז למה יש נאמנים שלא עושים את זה,הם מסננים אותי עד היום
אנונימי
כן ברור שצריך זה התפקיד וראוי שזה יהיה ככה
באותו הנושא: