3 תשובות
כן, המקום מצויינים ממליצה על מעניין.

מקום חם ונעים אנשים נחמדים
שואל השאלה:
עשית שם קעקוע? אם כן יש מצב את שולחת?
ראיתי את העבודות של נאור ואהבתי
אנונימית
נאור גם מצויין, הכל עניין של סגנון של מקעקע ומה שאת אוהבת.

יש לי קעקוע שהם עשו לי אבל אני לא מתכוונת לעלות אותו מצטערת. אבל אני ממש ממליצה עליהם הם מעלים גם את העבודות שלהם ותוצאה אחרי כמה חודשים