תשובה אחת
הוא מקעקע מצוין, העבודות שלו טובות והחומרים איתם הוא משתמש מעולים. הוא סטירילי, אמין ולא יקר.
אני אישית לא מתחברת לסגנון שלו, לכן אני עושה אצלו רק פירסינגים.
אך ראיתי אותו עובד על אנשים אחרים, הוא באמת טוב.