19 תשובות
לא לשמחתי
אנונימית
לא משום שאבא הלך להביא חלב ועוד לא חזר
לא חחח וטוב שכך
אבל כן דוד שלי עשה אותי זה נחשב?
רק אני כן? :(
עדיין בטראומה לשואלים
אממ כן שמעתי
:0
לא ותודה לאל שכך
לא
אנונימית
וואי כן עשיתי ביד אחר כך
^^ לא הוטרדתי בכלל כרגע
אני חושב שפעם אחת כן. אני לא סגור על זה.
אנונימי
לא ראיתי אותם מתחבקים ח
גם אםצכן נראה לי שהדחקתי
למזלי לא חח
לא שמעתי את ההורים שלי בכללי
אנונימי
לא.....
לא
אבל חברה שלי שמעה
אנונימית