8 תשובות
כן, זה היה בתקופת הקורונה הלכתי לישון כל יום בארבע בלילה, אבל הם חשבו שהלכתי באחת עשרה כי הם רצו שאלך מוקדם זה היה חמש פעמים בערך וזהה היה מגעיל לשמוע אותם עושים את זה בואו אני בת 12, אבל לפעמים דפקתי רגל חזק בקיר והם חשבו שזה ראש אז הם הפסיקו כי זה תמיד קורה כשזזים או שנפלתי את הקופה שלי וזה עשה מלא רעש כי יש שם הרבה כסף או שרצתי לשירותים כדי לא לשמוע את זה יותר חזק והורדתי מים ואז הם הפסיקו
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי זה קרה ואמרתי לאמא שלי שיהיו בשקט ומאז שקט ושלווה
אנונימית
יואו איך ישלך אומץ ימלכה
שואל השאלה:
חחח חחח אני לא הולכת להיום עם סיוטים בגללם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מוקפת בחדרים של האחים שלי כל יום אני שומעת אותם
אנונימית
^^^תארת את זה בדיוק כמו אצלי
אנונימית
יותר מדי. זה קורה לעתים קרובות.

מתעלם וזהו, לא אכפת לי.
כן בחילה ומבוכה