8 תשובות
זה כנראה בגלל הנייר שבו את משתמשת, יש ניירות שלא סופגים מספיק טוב את הדיו.
שואל השאלה:
אבל ניסיתי כבר 2 חברות של נייר שונות וזה עדיין קורה
אנונימית
הדיו לא טוב או שהדף לא טוב או שהמדפסת לא טובה
שואל השאלה:
נו ואיך מסדרים את זה
אנונימית
דיו ודפים אחרים, עדיף לקנות דיו מהחברה של המדפסת.
שואל השאלה:
זה דיו רשמי של החברה של המדפסת. מאוד יקר.
ושוב, החלפתי כבר כמה חברות דפים. כלום לא השתנה
אנונימית
איזה מדפסת יש לך
כנראה שאת פשוט צריכה נייר מחברה אחרת. נסי לדבר על זה עם נציג השירות בחנות שבה את קונה את הנייר, אולי הוא ידע לתת לך את הנייר הנכון.
באותו הנושא: