5 תשובות
כל העטי פילוט נמרחים רק צריך לחכות שיתייבשו, אבל אולי יש משהו על בסיס אלכוהול.
שואל השאלה:
0.4 אני משתמשת והם כל הזמן מתפוצצים לי, פתאום אני כותבת משהו ואז יוצא מלא דיו :(
אנונימית
אני משתמשת בהם כבר שנתיים והם טובים מאוד
אנונימית
אמ אצלי לא
אנונימית
קצת בזווית אבל לא יודעת אצלי הם עובדים סבבה
אנונימית