7 תשובות
ממשיך עם החיים, אני אמצא את האנשים הנכונים
גם אני מרגישה ככה ומה שאני עושה זה פשוט מקווה שיבואו ילדים בשנה הבאה ומנסה לחזק קשר עם ילדים שהתרחקתי מהם
אנונימית
היי גם אני במצב שלך שנה שעברה היה לי את החופש הכי טוב שיכול להיות לבן אדם הייתי כל היום עם חברים ולצערי התרחקי מהם והם כל היום ביחד וזה כואב בלב לחשוב שהם בלעדי
שואל השאלה:
ומה עשית בסוף
אנונימית
אם את רוצה תשלחי לי הודעה בפרטי ונדבר על החיים הבודדים האלה, בסוף יגיעו האנשים הנכונים אל תדאגי אנחנו במצב דומה אני יודע מה אני אומר
מנסה להיפגש איתם שולחת הודעות אבל אני צרגישה כאילו הן כבר מדברות איתי בכוח ולא מהלב
גם אני ככה