4 תשובות
לא שווה לך מנסיון אין לי כוח להסביר
אנונימי
יש לי את זה, אחלה גרסה, יש לי באגים ולא משמעותיים, משבוע אני לא יכול להגיד לך אם כדאי... אבל אם את אוהבת סיכונים לכי על זה(:
אמרו לי שזה לא אבל עדיף לא לקחת סיכון אלא פשוט לחכות קצת
אמרו שזה עושה בעיות באייפון
אני לא הייתי מעדכנת
אני לא הייתי מעדכנת
באותו הנושא: