התחברות
הרשמה
מישהי באה לשבת לידי באוטובוס
ואמרתי לה אי אפשר לשבת 2 אנשים אחד ליד השני (בגלל קורונה)
עשיתי בשכל?
גם ככה לא רציתי שהיא תשב לידי
1 ביולי 2020, 07:42
אוטובוסים
תחבורה ציבורית
אוטובוס
4 תשובות
כן
ה
הפרינססה של השכונה
כן...
L
Leviker
כן
S
Shilav
כן כמובן !!
הכל בסדר ❤
~
~Pretty Woman~
באותו הנושא:
הזמנתי מישהי לשבת לידי באוטובוס ו...
למה אף בן שהמורה מעבירה לידי לא רוצה לשבת לידי?
מישהו מבוגר ביקש לשבת לידי באוטובוס עכשיו.. וסירבתי.
אנשים לא אוהבים לשבת לידי באוטובוס - למה?
מישהי לידי בסטיפס פה באוטובוס
היום כשהייתי באוטובוס משהי בערך בגילי ישבה לידי באוטובוס אולי כי היא רצתה מה זה אומר?
מישהי ישבה לידי באוטובוס ו...
אם אני נוסעת באוטובוס ומישהו רוצה לשבת לידי אני יכולה להגיד לו שלא נכון?
רק אני שונאת את האלו שבאים לשבת לידי באוטובוס?
מישהי סינית השתעלה לידי באוטובוס, יש לי קורונה?
מישהי התישבה לידי באוטובוס היא הייתה עם גולגול וראיתי שהיא מגרדת את השיער (המשך בפירוט)