7 תשובות
כן מה הקטע שלהם
תעברי את מקום אם הם באים בכוח, תחזירי בכוח
יאו גם אני לא אוהבת אותם כאילו רציני מה הקטע שלהם
לא יודע מה איתך, בד"כ המקום לידי נשאר פנוי תמיד
גם כשאנשים עומדים ואין עוד מקומות
הלוואי עליי^
חח לא רק את שונאת...
אני גם שונאת את אלו שבאים לשבת לידי באוטובוס אני אוהבת תשקט שלי תשירים שלי תרוגע שלי .