9 תשובות
אני הייתי רק עם אייפון כל החיים שלי ואז החלפתי לגלאקסי ואחרי שנה שוב חזרתי לאייפון ( גלאקסי זה באמת נוראי )
לי אישית המעבר היה ממש קל כל פעם, לקח לי יום - יומיים בקושי להתרגל לזה
אני למדתי את זה ממש מהר
שואל השאלה:
אני רוצה לקנות את xr וממש לא תיהיה לי בעיה כי פעם היה לי את האייפון 4 ואז קיבלתי תמיד טלפונים והתחלתי כל הזמן עם גאלקסי
שואל השאלה:
קיצור אתם אומרות שעדיף אייפון לא משנה מה ?
ובנוסף יש לי עוד שאלה אם נגיד אני לא קונה את האייפון דרך הייבואן הרשמי תיהיה לי בעיה?
^מהשני*
796
כן זה בהתחלה קשה ואז מתרגלים זה מאוד שונה אחד מהשונה
796
גם אני עברתי,אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי-מהרגע שאתה מבין איפה כל דבר אתה מתרגל בשניה.לי לקח שבוע להתרגל:)
גם אני עשיתי את המעבר הזה. אני לגמרי שמחה שזה קרה, אין על אייפון!! מתרגלים תוך כמה ימים, זה שטויות
עשיתי גם מעבר לפני 3 שנים , לא מתחרטת לרגע ומודה על זה ... מתרגלים תוך יום יומיים , לא יודעים הכל מיד אבל מגלים לאט לאט עוד שיטות ועוד דברים וזה הכי כייף בעולם..
לא ממליץ
YTS