5 תשובות
שואל השאלה:
היי זכרי^
היי זכרי^
אנונימית
שואל השאלה:
למה מיצית? אני גם מתכננת לקנות את המקס.. אפשר פירוט בבקשה?
למה מיצית? אני גם מתכננת לקנות את המקס.. אפשר פירוט בבקשה?
אנונימית
מגלאקסי אס 9 פלוס לאיקס מקס ואז מיציתי וחזרתי לגלאקסי
למה לפנות אליי ככה? למה לא להגיד לי: מה שלומך זכרי? איפה ההורים שלך זכרי? איזה יפה אתה היום זכרי??!!?
היה לי לפני גלקסי a8+ ועכשיו יש לי אייפון xr
ואני עדיין בהלם שלא היה לי את הטלפון הזה לפני שנה ומבינה שבזבזתי הרבה זמן על גלקסי הזה
ואני עדיין בהלם שלא היה לי את הטלפון הזה לפני שנה ומבינה שבזבזתי הרבה זמן על גלקסי הזה
באותו הנושא: