5 תשובות
שואל השאלה:
היי זכרי^
אנונימית
שואל השאלה:
למה מיצית? אני גם מתכננת לקנות את המקס.. אפשר פירוט בבקשה?
אנונימית
מגלאקסי אס 9 פלוס לאיקס מקס ואז מיציתי וחזרתי לגלאקסי
למה לפנות אליי ככה? למה לא להגיד לי: מה שלומך זכרי? איפה ההורים שלך זכרי? איזה יפה אתה היום זכרי??!!?
היה לי לפני גלקסי a8+ ועכשיו יש לי אייפון xr
ואני עדיין בהלם שלא היה לי את הטלפון הזה לפני שנה ומבינה שבזבזתי הרבה זמן על גלקסי הזה