9 תשובות
מבינה אותך. גם אותי זה מכעיס...
שואל השאלה:
הממשלה מחלקת כסף ויש כל כך הרבה אנשים שתורמים אוכל וכסף ואנחנו כעם עוזרים אחד לשני.
הממשלה מחלקת כסף ויש כל כך הרבה אנשים שתורמים אוכל וכסף ואנחנו כעם עוזרים אחד לשני.
אנונימית
שואל השאלה:
אולי כל ההסגר זה לא רעיון טוב. אבל לפחות שיעשו משהו ! יחזירו לפחות עוד הגבלות ! לא אכפת להם בכלל !
אולי כל ההסגר זה לא רעיון טוב. אבל לפחות שיעשו משהו ! יחזירו לפחות עוד הגבלות ! לא אכפת להם בכלל !
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ככה.
זה לא ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
בהסגר אנשים היו מחלקים אוכל בבתים שאין להם.
בהסגר אנשים היו מחלקים אוכל בבתים שאין להם.
אנונימית
שואל השאלה:
נתנו לאנשים הזדמנות לשמור על החוקים בלי ההסגר , ולאף אחד לא אכפת. כןלם בלי מסכות ויש מלא התקהלויות
נתנו לאנשים הזדמנות לשמור על החוקים בלי ההסגר , ולאף אחד לא אכפת. כןלם בלי מסכות ויש מלא התקהלויות
אנונימית
שואל השאלה:
חיים שלי זה לא מסעדה , אין פה עניין של בחירה. אנחנו נאכל אוכל מגעיל ואנחנו אפילו לא נאכל בכלל. צריך להילחם בנגיף הזה כרגע !
חיים שלי זה לא מסעדה , אין פה עניין של בחירה. אנחנו נאכל אוכל מגעיל ואנחנו אפילו לא נאכל בכלל. צריך להילחם בנגיף הזה כרגע !
אנונימית
נכון, עם הם היו מחכים עוד קצת ולא מבטלים את ההסגר הכל היה מסתדר עכשיו לא הבנתי מה פתאום פותחים הכל? בתי ספר טיסות חנויות ומקומות בילוי מזה? הנגיף לא התאדה הוא עדיין היה קיים ועכשיו עוד אנשים נדבקים וזה חזר לאותו מצב
עם היו משאירים את ההסגר עוד קצת הכל היה בסדר עכשיו והחנויות והכל היו נפתחות בכל מקרה והכלכלה הייתה חוזרת לכפי שהיא הייתה
עם היו משאירים את ההסגר עוד קצת הכל היה בסדר עכשיו והחנויות והכל היו נפתחות בכל מקרה והכלכלה הייתה חוזרת לכפי שהיא הייתה
זה כי הנזק הכלכלי בתקופת הסגר היה נזק גבוה מהנזק הבריאותי. הממשלה לומדת תוך פעולה וזה מה שנלמד מהסגר הראשון.
למרות שאני מסכימה איתך שיש להחזיר חלק מההגבלות.
למרות שאני מסכימה איתך שיש להחזיר חלק מההגבלות.
אנונימית
באותו הנושא: