התחברות הרשמה

רק אותי זה מכעיס?

לומדים עכשיו בלימוד מקוון , עכשיו במשוב יש למידה מקוונת אבל אפשר רק במחשב להכנס לזה , אז מי שלא נכנס יש לו חיסור
עכשיו חיסור על זה שאין לי מחשב ? ממש חוצפה
לא לכולם יש כסף למחשב
18 במרץ 2020, 10:06
כעס    
3 תשובות
את לגמרי צודקת
~
~lliell~
המורה יודעת שאין לך מחשב בבית?
ש
שייך לבת אדם פרטית
שואל השאלה:
לא מביאים לנו בבית ספר...
אנונימית
באותו הנושא:
מה הדבר שהכי מכעיס אתכם?
רק אותי מכעיס כל האנשים שמשתמשים בסטיפס?
רק אותי מכעיס הסרטון הזה?
רק אותי זה מכעיס שנותנים מקום בדוגמנות בארץ לשחורים גויים ולא לאתיופים המדהימים שלנו?
רק אותי מכעיס שעכשיו פתאום כולם
רק אותי מכעיס שעכשיו ביבי מדבר בטקס יום השואה שבגללו אין לניצולי השואה כסף לאוכל?!
רק אותי זה מכעיס שלא מקבלים את נובי גוד כחג?
רק אותי מכעיס שעכשיו ביבי מדבר בטקס יום השואה שבגללו אין לניצולי השואה כסף לאוכל?!
אחותי לא צמה וזה ממש מכעיס אותי
מה מכעיס אותכם?
מה הכי מכעיס אותכם? שבגלל זה תרביצו למישהו?