6 תשובות
רק לי למה שהוא העטים של פיילוט (0.4) ממש שונאים אותי והם אף פעם לא עובדים וכן היה לי ארבע והם פשוט לא עובדים רק 0.5 עובד לי ולמשהו לחברות שלי הפיילוט שלהם כן עובדים...?
שואל השאלה:
כנל פיילוט אף פעם לא עובדים לי כמו שצריך
העטים של הבנק לא סתם הם קשורים
אני אוהבת פנטל אנרג'ל
רק פיילוט.
העטים במשרד של אבא שלי
בעיקרון אין על פיילוט