3 תשובות
נראה לי זה חד פעמי אנחנו החלפנו תממיר הישן
וזה לא עלה כסף משלמים רק על הנטפליקס
אני יודעת במקסימום זה 20-30
וזה לא עלה כסף משלמים רק על הנטפליקס
אני יודעת במקסימום זה 20-30
לא הבנתי ממש, בשביל נטפליקס אין ממיר מיוחד.וזה תשלום חודשי שהמחיר תלוי באיזה מסלול את נמצאת
^^^ יש ממיר מיוחד קוראים לו פיירבוקס או מיני פיירבוקס זה למי שאין טלוויזיה חכמה (אצל הוט)
באותו הנושא: