6 תשובות
הא הוא לא בתשלום?
איזה קטע יא אללה
נטפליקס כבר בתשלום, ואני משלמת עליו, יותר נכון ההורים שלי. וזה שווה כל שקל ואבא שלי גם רואה ולפעמים אנחנו גם רואים ביחד סרטים :)
חח זה בתשלום וההורים שלי משלמים וזה שווה את זה
נטפליקס בתשלום ואני משלמת
זה די שווה את זה אבל נטפליקס ישראל מוריד הרבה פעמים סדרות וסרטים טובים אז..
נטפליקס זה כבר בתשלום..
אנונימית