12 תשובות
לכי לרופא
אני חושבת עדיף לך לנוח ולשתות הרבה מים עם לימון
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לרופא בגלל כל הקורונה בגלל זה אני מעדיפה לטפל בעצמי בבית עם תרופות סבתא
אני לא רוצה ללכת לרופא בגלל כל הקורונה בגלל זה אני מעדיפה לטפל בעצמי בבית עם תרופות סבתא
אנונימית
לאכול דברים יבשים בלי הרבה טעם: לחם בייגלה, וכל אלה... בלי שומן
לשתות מרק צח
לשתות משהו עם גזים אני חושבת? תבדקי אני לא בטוחה
לשתות מרק צח
לשתות משהו עם גזים אני חושבת? תבדקי אני לא בטוחה
אנונימית
תוותרי על האימון. ותאכלי דברים שמונעים שילשול. יש רשימה שלמה באתר של אלטמן וכללית
אורז נראלי יכול לעזור. תה מרווה
לאכול אורז, בננה, לשתות דברים מוגזים (בעיקר קולה) ובנוסף לשתות המוןן מים (שלא תתיבשי)
היי מאמי
תקשיבי
את צריכה להמנע מאכילה של ירקות פירות ודברים חלביים
לאכול דברים שהם קשים .
כמו קרקרים , אורז
ולקחת כדור קלבטן או ביטני x
ולהמנע ממתוק
תרגישי טוב
תעשי את הדברים ההלו וזה ישתפר לגמרי
תעדכני
תקשיבי
את צריכה להמנע מאכילה של ירקות פירות ודברים חלביים
לאכול דברים שהם קשים .
כמו קרקרים , אורז
ולקחת כדור קלבטן או ביטני x
ולהמנע ממתוק
תרגישי טוב
תעשי את הדברים ההלו וזה ישתפר לגמרי
תעדכני
שואל השאלה:
ומחר אני אוכל לעשות אימון??..
תודה אתם מדהימים
ומחר אני אוכל לעשות אימון??..
תודה אתם מדהימים
אנונימית
אימון לא אמור להשפיע
,בכיף נסיכה
,בכיף נסיכה
אם זה ישתפר ואת תרגישי מספיק טוב בשביל אימון אז כן.
עדיף שאת האימון תדחי למחר
ותנוחי היום , תטפלי בבטן
ותנוחי היום , תטפלי בבטן
באותו הנושא: