7 תשובות
חיובי
אם יוצא לך אפס אז זו נקודת קיצון או נקודת פיתול. כנראה שיש לך טעות בחישובים הקודמים.
חיובי למרות שנראה לי הוא נטרלי
זה ממש לא חיובי זה אומר שאת צריכה להציב ערך אחר בx כדי לראות
אפס זה לא חיובי ולא שלילי.
כמו שאמרו מעליי אם יוצא לך 0 בטבלה של הנגזרת אז בנקודה הזו אין עלייה או ירידה אלא זה נק' קיצון או נק' פיתול במידה וזה מאפס את הנגזרת השנייה
כמו שאמרו מעליי אם יוצא לך 0 בטבלה של הנגזרת אז בנקודה הזו אין עלייה או ירידה אלא זה נק' קיצון או נק' פיתול במידה וזה מאפס את הנגזרת השנייה
אם יצא לך 0 בטבלה כנראה שיש לך טעות איפשהו..
כשהנגזרת שווה 0 זו נק' חשודה כקיצון.
כשהנגזרת שווה 0 זו נק' חשודה כקיצון.
שואל השאלה:
כן אופס בטעות הצבתי לנקודות קיצון
חח זה ייאוש
כן אופס בטעות הצבתי לנקודות קיצון
חח זה ייאוש
אנונימית
באותו הנושא: