8 תשובות
אם ה2 למטה אז חצי
הכוונה ל x בחזקת 2?
אם כן, הנגזרת זה 2x
אם כן, הנגזרת זה 2x
אופס, לא קראתי
חצי
חצי
חצי
זה חצי
הנגזרת היא חצי, אסביר גם למה:
כאשר פונקציה היא מהצורה y=ax
(a>0), כלומר פרמטר (מספר קבוע) שכופל נעלם, הנגזרת תהיה : y'=a
כך גם במקרה הזה, את הפונקציה x/2 ניתן גם לכתוב כמכפלה כך- x*1/2
(אם נכפיל מונה כפול מונה ומכנה כפול מכנה נקבל את אותה פונקציה מקורית, כך שזה נכון), ונגזור לפי הנוסחה לפונקציה שכופלת נעלם בפרמטר, ונקבל חצי.
כאשר פונקציה היא מהצורה y=ax
(a>0), כלומר פרמטר (מספר קבוע) שכופל נעלם, הנגזרת תהיה : y'=a
כך גם במקרה הזה, את הפונקציה x/2 ניתן גם לכתוב כמכפלה כך- x*1/2
(אם נכפיל מונה כפול מונה ומכנה כפול מכנה נקבל את אותה פונקציה מקורית, כך שזה נכון), ונגזור לפי הנוסחה לפונקציה שכופלת נעלם בפרמטר, ונקבל חצי.
שואל השאלה:
זה ממש מפחיד אותי מה שכתבת חחח אבל תודהה
זה ממש מפחיד אותי מה שכתבת חחח אבל תודהה
אנונימית
חח בכיף
באותו הנושא: