4 תשובות
לגשת לגשת! תני פוש אחרון!
תתאפסי על עצמך ותשבי ללמוד.
גם לי אין כוח לזה, אבל אין מה לעשות, אם לא נלמד זה ידפוק אותנו חזק.
רוצה לבזבז 12 שנות לימוד סתם?
גם לי אין כוח לזה, אבל אין מה לעשות, אם לא נלמד זה ידפוק אותנו חזק.
רוצה לבזבז 12 שנות לימוד סתם?
למה שלא תגשי? כי אין לך כוח? זה העתיד שלך אם תרצי ללמוד משהו
כן לכי אני נדפקתי כי לא עשיתי מתמטיקה ועכשיו אני צריכה להשלים
באותו הנושא: