3 תשובות
דווקא הייתי מציע שתדברי איתו על זה
בישירות, כנות ואהבה.

בסופו של דבר הדבר העיקרי בזוגיות זה התקשורת והיכולת לדבר על מה כואב וזה...

אל תפחדי לאבד אנשים שלא באמת שווים את זה כנראה שהוא לא בשבילך אם יתגלה והוא לא אוהב אותך.
אמאלה שמעי שאני באותו המצב, רק קצת מאוחר בשבילי.. ניסיתי להחזיק את זה יותר מדי, תדברי איתו אם הוא לא ישנה בשבילך את ההתנהגות ולא יגרום לך להרגיש מספיק נאהבת תחתכי.
אל תהיי טיפשה כמוני, אני שבורה והוספתי צלקות ותאמיני לי שלא היה לי חסר, יש משפט יפה שאומר "אל תלחם להשאר בחיים של בן אדם שלא רוצה אותך בהם"
אנונימית
אוי קרה לי בדיוק אותו דבר, מבינה את ההרגשה זה כואב.
קודם כול תנסי להבין מה גורם לך להרגיש ככה, תנסי לחשוב אם זה משהו שאפשר לפתור או שזה עמוק ומסובך מדי או שזה מרגיש לך שהקשר נהפך ל"חד צדדי" ואת מרגישה שאת מתאמצת יותר ממנו.
לדעתי גם תדברי איתו על זה ותיראי איך הוא מגיב ועד כמה הוא לוקח את זה ברצינות ובאמת יבין וירצה לנסות לשפר את המצב בניכם.
מקווה שהכול יסתדר בניכם.
ומסכימה עם מי שמעליי^
אצלי אני אהבתי אותו ככ ונלחמתי הרבה למרות שלא היה על מה כי כבר הקשר לא היה הדדי וכן זה מטומטם אבל נלחמתי בכול זאת כי פשוט היה לי קשה לראות את זה נגמר ופחדתי מההרגשה של "לאבד" אותו למרות שתכלס כבר מזמן זה קרה.
בקיצור למדתי מסר חשוב ממש לחיים וזה שקשרים חייבים הדדיות, לא משנה איזה קשר, וחייב להלחם רק על מי שנלחם עליך, זה נשמע קלישאתי אבל זה משפט ממש נכון, אני מקווה שאת לא מזדהה איתי אבל אם את כן מרגישה ככה אז את חייבת לחתוך את הקשר עם כול הקושי כי באמת המאמצים שלך והאנרגיות שלך והמחשבות סתם מתבזבזים וחבל עלייך.