4 תשובות
אל תשימי עליהם
אם לא עוזר לדבר איתם, פשוט אל תעשי מה שהם אומרים לך, תמרדי, תצעקי עליהם
אם לא עוזר לדבר איתם, פשוט אל תעשי מה שהם אומרים לך, תמרדי, תצעקי עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל זה רק מחמיר
^אבל זה רק מחמיר
אנונימית
"אתם צודקים, אני אשמה. בבלגן, בקורונה, בכל צרות העולם. עכשיו, אני יכולה ללכת?"
תסכימי איתם תגידי להם טוב נכון אתם צודקים אני אשמה בהכל
באותו הנושא: