4 תשובות
אל תשימי עליהם
אם לא עוזר לדבר איתם, פשוט אל תעשי מה שהם אומרים לך, תמרדי, תצעקי עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל זה רק מחמיר
אנונימית
"אתם צודקים, אני אשמה. בבלגן, בקורונה, בכל צרות העולם. עכשיו, אני יכולה ללכת?"
תסכימי איתם תגידי להם טוב נכון אתם צודקים אני אשמה בהכל