3 תשובות
זה לא מפריע להם לדעתי ומטפלים בהם יפה, וגם זה נותן להם משהו לעשות... לא יודע לי זה נראה בסדר
בתור מישהי שרכבה על סוסים מטפלים בהם ממש טוב וכשרוכבים עליהם וכל זה, זה כמו אילוף של כלב (אם אתה מבין..)
ומשתמשים באוכף ובכל מיני אביזרים כדי שלא יכאב להם קיצר לא רע לסוסים בחוות שאנשים מטפלים בהם
זה לא כזה מפריע לסוס, זה חיה חזקה בקטע לא נורמאלי ולרוב נותנים לו אוכל טוב אחרי זה אז הוא לא מתלונן