9 תשובות
בןסוס ח ח ח ח
לא הגיוני כל כך אבל אם כן יהיה וירוס הקורונה 2
אנונימי
קנטאור חבורה של אנשים חסרי תרבות
הבנאדם ימות מכמות השפיך של הסוס
אי אפשר
המרחק הגנטי גדול מכדי שיצא משהו חוץ מאולי מחלה חדשה
זה כנראה לא יהיה אפשרי
זרע של אדם וביצית של סוסה לא עשויים מאותם חומרים שיצרו עובר
או שיצא סוס אנושי
זרע של אדם וביצית של סוסה לא עשויים מאותם חומרים שיצרו עובר
או שיצא סוס אנושי
למה שבן אדם וסוס יעשו ילדים?גיזס,זה גם לא יעבוד
חוץ מהעובדה ש.... טוב כל השאר כתבו אני לא חושבת שראית איי פעם זין של סוס.
אני רוכבת על סוסים כבר הרבהה זמן ולפעמים רואה סוסים משתינים וכשזה קורה ווהו האיבר שלהם יוצא וזה עצום!! בגודל לא אנושי.. אאוץ'
זאת ללא ספק התשובה הכי כחולה שכתבתי אי פעם.
אני רוכבת על סוסים כבר הרבהה זמן ולפעמים רואה סוסים משתינים וכשזה קורה ווהו האיבר שלהם יוצא וזה עצום!! בגודל לא אנושי.. אאוץ'
זאת ללא ספק התשובה הכי כחולה שכתבתי אי פעם.
אנונימית
באותו הנושא: