זה מוזר שאנחנו מאמינים/מסורתיים כזה ורק השבת התחלנו לברך המוציא על הלחם?
כאילו בחיים לא בירכנו על הלחם תמיד אכלנו את הדג והלחם בלי לברך על הלחם בשבת. תמיד ידעתי שצריך לעשות המוציא פשוט אנחנו לא עשינו שכנעתי את אבא שלי שנתחיל לעשות המוציא והשבת התחלנו