4 תשובות
אורז לבן זה מעולה כשיש בחילה
אורז למשל
אוכל יבש
אוכל יבש
שואל השאלה:
אם אני אשים על זה קצת קטשופ זה בסדר או שזה לא יעשה לי טוב?
אם אני אשים על זה קצת קטשופ זה בסדר או שזה לא יעשה לי טוב?
אנונימית
בבחילה זה בעיקר תלוי בך. כשלי יש בחילה לפעמים מה שבא לי עכשיו זה טוסט עם גבינה (מה שבדרך כלל יעשה עוד יותר בחילה) אבל זה מה שעשה לי טוב.. אם יש לך תיאבון למשהו ספציפי תאכלי אותו כנראה זה לא יעשה לך עוד בחילה.
קיצר כן את יכולה להוסיף קצת קטשופ רק תאכלי לאט מאוד ותראי אם זה טוב לך
קיצר כן את יכולה להוסיף קצת קטשופ רק תאכלי לאט מאוד ותראי אם זה טוב לך
באותו הנושא: