4 תשובות
ביצה קשה עם סלט.
אני אוכלת את זה תמיד כשאני חולה ומקיאה
אני אוכלת את זה תמיד כשאני חולה ומקיאה
משהו קליל , כמו מעדן
תוכלי בקטנה ולאט
על תעמיסי ישר על הבטן
לאט לאט
תרגישי טוב יפה
על תעמיסי ישר על הבטן
לאט לאט
תרגישי טוב יפה
יש הרבה פעמים שכואבת הבטן כי הגוף לא קיבל מזון כל היום
באותו הנושא: