4 תשובות
ביצה קשה עם סלט.
אני אוכלת את זה תמיד כשאני חולה ומקיאה
משהו קליל , כמו מעדן
תוכלי בקטנה ולאט
על תעמיסי ישר על הבטן
לאט לאט
תרגישי טוב יפה
יש הרבה פעמים שכואבת הבטן כי הגוף לא קיבל מזון כל היום