8 תשובות
כל פעם שיש ויכוח במשפחה שלי אני שותקת למרות שיש לי מלא מה להגיד
שהתבריינו אליי בכיתה ז
וואי מלאא
שאיזה זקנה צעקה עליי באוטובוס על זה שאמרתי לחברה שלי לשבת ליד מישהי שלא רצתה
על מורות שדיברו אליי לא יפה
על דברים שחברות שלי דיברו ביניהן ואמרו כמה דברים לא יפים אבל שתקתי
שאיזה זקנה צעקה עליי באוטובוס על זה שאמרתי לחברה שלי לשבת ליד מישהי שלא רצתה
על מורות שדיברו אליי לא יפה
על דברים שחברות שלי דיברו ביניהן ואמרו כמה דברים לא יפים אבל שתקתי
שאיזה בן 20+ הטריד אותי בפארק מים
פעם אחת שמורים החליטו שמה שעשיתי היה לא בסדר למרות שהוא באמת כן היה בסדר. מעצבנים החליטו מראש שאני אעשה צרות.
כן שמישהו בכיתה שלי ירד על חברה שלי ואני ילדה ביישנית ולא עזרתי לה באותו הרגע ואז היא בכתה כי הוא ירד והשפיל אותה מול כל הכיתה ולא הייתי שם בשביל לעזור לה
כשהייתה הדתה בכיתה מצד המורה. אני שותק תמיד :/
כל פעם שהשפיטו אותי ודרכו עליי
באותו הנושא: